Известие

Collapse
No announcement yet.

ремонти и срещи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    не знам ама излизат боклуци. ти с какви химикали ги чистиш.
    точка

    Comment


    • #32
      Предполагам,от обща култура,че боклука е съставен от различни тежки фракции на петрола.Най-добрия разредител за тях е керосина,но за съжаление сега нямам достъп.Някой пробвал ли е с него!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
        Пластмасовата кутия,която се нахлузва на ръчната се сваля,като се отвърти болта и,който се намира под едно правоъгълно пластмасово капаче в задната част , зад пепелника за задните седалки.Дърпаш ръчната до край и като повдигнеш задния и край-излиза.После отхлабваш ръчната.Сваляш капачките на лагерите на задните главини ,отвиваш гайките и сваляш барабаните.След като си ги почистил и изпилил или на струг си махнал ръбчетата,които се получава от износването,обявяваме ги за годни и продължаваме по нататък.Семерингите се сменяват,а лагерите се измиват и проверяват.Свалят се накладките.Проверяват се цилиндърчетата за течове,като се проверява за такива и под гумичките им.Не само външно.Свалят се накладките и сега почва интересното.
        Вилката за реглаж се измива идеално и се смазва.Преглеждат се и жилата на ръчната.
        Вилката се навива до дупка и се монтират новите накладки.Започваме с тънката част.Отвива се по малко вилката и се пробва дали влиза барабана.Когато започне да запъва се слага и лагера,завива се гайката и се натиска педала няколко пъти.Това се прави за да се наместят накладките.После същата операция и на другото колело.Прави се едно по едно.Накрая се натяга и ръчната.
        Сега вече чувам,как от всякъде ме ругаят,че спирачките се регулират автоматично.Отговарям!Регулират се с комплекта на Виктор.Останалите производители не предлагат с накладките и регулаторите.Цената на едро е 74 евро за Виктор.Така,че си караме с другите.


        По принцип си правиме срещите във Владая.Бирата също е добра!
        Здравейте на всички и благодаря за упътването - "стъпка по стъпка" .
        Не съм писал до сега защото не можах да намеря комплект, лагер с гайка и каквото още се сменя, и още не съм ги сменил съответно, но разглобих и сглобих всичко, като имах чувството, че го правя за втори път с тоя пищов в джоба .
        Ако някой скоро е купувал лагери и накладки, нека да каже от къде.
        33 1.4i 94` Trofeo

        Comment


        • #34
          Аз намирам лагер с гайка, ама майстора иска и някаква семеринга за смяната и до там.
          33 16v/MR2 SW20/S3 8L

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
            Аз намирам лагер с гайка, ама майстора иска и някаква семеринга за смяната и до там.
            Аз семеринг не видях ама има някаква шайба, на която има едно издадено жлебче на вътре, което влиза в улея на оста.
            Да не би това да е семеринг ?
            Тази шайба задължително ли се сменя защото аз не виждам да е износена ?
            33 1.4i 94` Trofeo

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Ralf Покажи съобщение
              Аз семеринг не видях ама има някаква шайба, на която има едно издадено жлебче на вътре, което влиза в улея на оста.
              Да не би това да е семеринг ?
              Тази шайба задължително ли се сменя защото аз не виждам да е износена ?
              Желателно е да се смени, но не и задължително. А за въпросната семеринга хал хабер нямам за какво служи, в комплекта на Бреда имаше една, която не пасва ... а я дават по каталог за 33 16в ... пародия
              33 16v/MR2 SW20/S3 8L

              Comment


              • #37
                Семерингата седи върху вътрешния лагер на барабана и го пази от буклуци,и да не изхвърля греста която е при лагера.
                Last edited by rasho 33 imola; d.m.y г., 19:24.
                33Imola/1351cc/1994 & 33Boxer16v/1712cc/1990 & 164SuperV6/2959cc/1997

                Comment


                • #38
                  Колеги,моля да ме извините,ако нещо не е както трябва,но съм на разпускане и съм злоупотребил с .....Това е за друга тема и ще го напия и там,но да ви кажа,преди да стане късно.Тоест да ви одерат.Задните лагери барабар със семерингата са взаимозаменяеми с тия на Ауди 80.Само гайката при тях е с по-ситна резба.Останалото е същото.Струва 15 лева всичко.Двата лагера,семерингата и греста!Опорната шайба е добре да я смените с такава от Ауди.Който ги разгледа и си представи каква функция имат и как я изпълняват ще рзберат защо!
                  Успех!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #39
                    Благодаря за полезната информация!
                    Предполагам че за Ауди 80 ще намеря по-лесно от колкото за 33.
                    Като ги сменя (надявам се във вторник) ще пиша как е станало.
                    Приятна събота и неделя.
                    33 1.4i 94` Trofeo

                    Comment


                    • #40
                      някой може ли да ми даде размера на оринга (гумичките) на инжекторите,че малко ги оплакнах с коресилин и са с двоен размер вече,благодаря
                      alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                      alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                      Comment


                      • #41
                        В магазина на Bosch са по 5лв. бр.Аз си взех от арабите на Симеон за 5лв. всичките.Просто носи една дюза за мостра.За повечето коли дюзите поне на външен вид са еднакви и О-ринговете също.Успех!

                        Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

                        Comment


                        • #42
                          направил си грешка като си ги изтъркал с кореселина. по принцип гумичките са еднакви и вървят между лев и 5лв за брой. ама къде са 8лв, къде са 40
                          най-добре с едната дюза в джоба и проба в магазина. не взимай такива за които изрично не е казано че са за инжектори щото ще се разложат от бензина и температурата за отрицателно време и после става лошо....
                          точка

                          Comment


                          • #43
                            Гумичките са маслоустойчиви и могат да се заменят с такива с подходящият размер(говоря само за малките о-рингчета,другите само оригинални).Намират се в магазини за хидравлична техника.Там всичко е маслоустойчиво,но все пак питайте преди да ги вземете и си носете старите,за да премеите дали стават.
                            Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                            Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                            Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                            Comment


                            • #44
                              днес обиколих всички магазини за части и всички ме пратиха в алфа ромео фирмения сервиз,но беше вече затворил.така че утре съм там да видим колко еврееца ще ми излезе тая история.иначе бешенапразно инжекторите си пръскаха еднакво и никаква промяна след почистването,но малко като воден пистолет пръскаха или може би налягането да е било малко но се счупиха чак дръшките на спринцовката.тоя разредител направо свали боята по инжекторите
                              alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                              alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
                                Гумичките са маслоустойчиви и могат да се заменят с такива с подходящият размер(говоря само за малките о-рингчета,другите само оригинални).Намират се в магазини за хидравлична техника.Там всичко е маслоустойчиво,но все пак питайте преди да ги вземете и си носете старите,за да премеите дали стават.
                                Бензиноустойчиви, а не масло

                                Comment

                                Working...
                                X